דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכוח האמיתי של הופעה בתוכנית טלוויזיה 

מאת    [ 20/02/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1912 פעמים ]

בשנת 2004 הייתה לי פינה בתכנית "אודטה".

הופעתי בתכנית מספר פעמים, ונתתי טיפים כיצד למכור מוצרים, כיצד להציג את עצמך נכון, ועוד.

 

כשיצא לאור הספר הראשון שלי, "לדבר בפני קהל" (לימים רב מכר), בהוצאת "כתר",
היחצ"ן של "כתר" ביקש ממני להראות את הספר בפינה שלי ולדבר עליו.

והוסיף: "אתה תראה, שכל מי שאתה מכיר יראה אותך ב"אודטה",
אבל אף אחד לא יודה בפניך שהוא צופה קבוע".

וכך היה –

הראיתי את הספר בפינה שלי וכמעט כל מי שאני מכיר ראה אותי שם,
אבל לאף אחד לא היה מספיק "אומץ" להגיד לי -
"אני צופה באודטה באופן קבוע, וראיתי אותך".

במקום זה שמעתי אינספור סיפורים ותירוצים –
"במקרה הייתי חולה, יצאתי מוקדם מהעבודה, פתחתי טלוויזיה בחמש אחר הצהרים וראיתי אותך".

"הייתי בבוקר אצל רופא השיניים, הטלוויזיה הייתה פתוחה במסדרון, בזמן שהמתנתי ראיתי אותך במקרה".

למה אנשים "פחדו" להודות שהם צופים באופן קבוע?
כי לתכנית הייתה סטיגמה שמי שצופה בה הן רק עקרות בית ונשים בחופשות לידה,
למרות שלמעשה היו לה אחוזי צפייה גבוהים מאד יחסית.

בזכות טריק קטן, שלא רבים מודעים לכוחו, שנקרא:

שידורים חוזרים

 

לצילומים באודטה היה את החזר ההשקעה הכי גבוה שחוויתי.

למה?

כי הצטלמתי פעם אחת בכל פעם, ואותה פעם הופיעה בטלוויזיה עשרות פעמים.
כל תכנית של "אודטה" הייתה משודרת פעם אחת בבוקר, פעם אחת אחר הצהרים,
פעם אחת ביום שישי בבוקר של אותו השבוע ואז בכל פעם שערוץ 10 רצו למלא משבצת שידור,
הם היו שמים קלטת של "אודטה"...

למעשה, התכנית ירדה בערוץ 10 כבר לפני 4 שנים,
אבל עד היום תוכלו לראות מדי פעם הופעות שלי בתכנית מלפני 7 – 8 שנים...

אז זה יתרון אחד שאנשים לא מכירים, ולכן לא מנצלים.

ויתרון שני?

 

את ההופעות שלי ב"אודטה" הייתי מקליט,
ממיר לקובץ דיגיטלי ושם לצפייה באתר שלי.

כך גם לגבי יתר ההופעות התקשורתיות שלי.

וכשהתחלתי לדוור בצורה אקטיבית ומאסיבית לרשימת התפוצה שלי בכל פעם שהופעתי בתקשורת,
הייתי שולח את הכתבה לכל התפוצה שלי.

למה זה טוב, אתם שואלים?

הרי האנשים שבתפוצה שלך כבר מכירים אותך, לא?

אז זהו – שיש הבדל גדול בין לשמוע אותי מספר על עצמי לבין לשמוע מישהו אחר מספר עליי.

ויש יתרון שיווקי עצום בלראות אותי מופיע בכלי תקשורת, ולראות אותי משוחח עם מגישים ו"סלבים",
והיתרון הזה נקרא – "הוכחה חברתית" ובאנגלית – Social Proof ".

וזה אומר, שכאנשים רואים אותי בתכנית טלוויזיה, ושומעים מישהו מדבר עליי ומראיין אותי,
כל מה שהם יודעים וחושבים עליי מקבל משנה תוקף, ובתת המודע שלהם (כלומר, לא בצורה מודעת),
הם "מחזיקים ממני" הרבה יותר מבחינה מקצועית.

 

ד"ר יניב זייד, מומחה בינ"ל לשיווק, שכנוע ומשא ומתן. מעביר הרצאות, הדרכות וסדנאות,מפעיל את ההדרכות של ד"ר שכנוע ומדריך עשרות חברות ועסקים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב